mandag 23. februar 2009

Tilbake til virkeligheten...

I dag var det tilbake til den brutale hverdagen :( Det var ikke veldig moro... Men med tanke på hvordan dagen har vært så skal jeg ikke klage.
Men kan også snu det å si at det var ikke noe gøy med naturfag framføring i dag :(, men ble egentlig veldig fornøyd med resultate for det :) Heller ikke å ha Hanne i 2 timer(men ble ikke gjort så mye da:p).


Så var jeg såå heldig så det ble fint vær i dag :) så satt bare på skola å vente på at jeg kunne ta på meg skia å gå ut på ski :p.
Men en gang skola var slutt så var det å spenne på seg skia å gå seg en tur :) Det var utrolig godt. Men ikke så gode ski i dag at det gjør noe, men ingen andre enn meg selv å skylde... Smørte dem ikke skikkelig :( Men da har jeg lært av det også...
Nå skal jeg bare ta kvelden med ro og slappe av :)

ut på tur aldri sur, der det ikke det en sier :) Alltid like blir, kanskje litt ekstra nå om dagen ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar