torsdag 26. februar 2009

Ilu <3

Hva skal en si... Jeg har vel de beste venne en kan ha, og ikke minst den BESTE kjæresten ever! (du skulle bare visst du. Du er bare beste :*)!
Får ikke sagt hvor glad en er i dere. Dere lyser opp hverdagen min:* Vil nå si jeg er den heldigste jenta jeg :)
I dag fant jeg ut at jeg hadde litt penger... Så var jeg med Hanne, trenger jeg å si mer x)
Vi lærte noe nytt hvertfall, meg og Hanne med penger er ikke alltid like bra :p
Ikke at vi kjøpte så mye, vi var veldig flinke i dag vi. Vi kjøpte like klokker gjorde vi:) Vi er veldig fornøyd med kjøpe vårt det det er vi :) Nå har vi like klokker, også så søte som klokkene våre er eller hva Hanne? :p Vi fant også noen helt rå solbriller, men de kjøpte vi ikke, men vi burde egentlig kanskje gjort det, når jeg tenker etter hvor kule vi var :p

Inge er som meg og Hanne :p(tror dere skal være glad for det, hadde kanskje blitt litt mye, men hysj det sa vi ikke xp)
(Burde vi ikke bare ha de brillene? :p. BTW Hanne som fiksa på bilde)
Vi må ta oss en skikkelig shopping tur snart Hanne :p
(uten å bruke for mye penger :s) x) ILU Hanne <3
Vi har også hatt framlegge på skola i dag, huff... Har aldri grua meg så mye til å legge fram noe før... Men kanskje det var fordi jeg visste selv at jeg hadde vært gjennom alt som jeg snakka om... Ikke vet jeg.. Men bare en forklaring på det. Må være lov å fundere litt over det uten at det er feil, eller?!
Neia, men følte det gikk ganske bra... Da er det meste over stått, da må vi bare ha den dumme prøva i morra, så er vi ferdig med å tenke på denna kjedelige oppgava vår. Var så heldig å bli ferdig i går så jeg rakk trening :) Tror det er den beste treningsøkta på lengi.

Da er det bare å vente på helga... Da blir det jobbing og kjæresten som står i tankene :)

1 kommentar:

  1. Hehe :D

    Vi har så fine klokker at <3

    Iluer deg og jenta mi<3 Utrolig glad for at jeg har deg:D
    Må få til Oslo-tur om ikke såå lenge :D

    Ilu<3

    SvarSlett