lørdag 28. februar 2009

Girls-Night-Out

I går hadde jeg en fantstisk fin kveld må jeg si :)
Vi hadde jente kveld hos Marthe. (Når jeg sier vi, mener jeg; Maida, Carina, Renate, Gunn Monica).
Vi spiste litt Taco, og så på film. Da så vi fritt Vilt 2... Fikk en melding dere det sto at den ikke var så skummel, men jeg synes den var litt skummel jeg :o
Det ble ikke noe bedre da Renate skvatt så mye heller :p

Jeg og Gunn Monica var så heldig så vi kom til fredig mat vi da :) For vi kom etter jeg var ferdig på jobb. Vi hadde heldigvis ikke gått glipp av noe, selv om vi kom litt for sent.

Det var kjempe kos, gleder meg til neste sånn kveld jenter :)
(Bilder kommer litt etterhvert, dem kommer også på facebook)


Det var ikke lett å stå opp i dag må jeg si. Jeg visste veldig godt selv i går at jeg skulle litt tidlig opp i dag, siden jeg skulle i svømmehallen å se på kjæresten svømme. Det var veldig artig. Fikk også se min sexy venninne Hanne svømme:*. Blir helt imponert jeg over at dem orker jeg... Jeg hadde ikke orket å svømme sånn. Dere var kjempe flinke :*
Så var det jobb da... Dette er jobb helga mi, så jeg skal nå ut å jobbe, før jeg skal være med kjæresten <3. Gleder meg veldig, til det:*
Men da får jeg nesten stikk på jobb jeg da, snakkes :)

1 kommentar:

  1. Haha:D Vet jeg er drit sexy(A)

    Du er nå søt da jenta mi<3

    Kos at du kom og så på :D

    Iluer DEG<3

    SvarSlett