søndag 22. februar 2009

Sex and the city

Da er det vel egentlig natta, men nå har det seg sånn at jeg ikke får sove :(
kunne egentlig tenke meg det, for er på en måte trøtt, men er også ganske hyper :p
Ligger å sender meldinger med beste:* grunn veldig koselig : )
Men så får jeg meldinger av en anna også... Han snakker til meg som om jeg var klara klok elns... Jeg er jo ikke det, jeg kan ikke hjelpe han med alt. Det er visse ting han må finne ut av selv. Jeg kan ikke hjelpe alle her i verden... Det blir vel litt feil?

Som alle andre ganger da jeg ikke får sove, sverger jeg til den gode serien min sex and the city, det må da være noe av det meste geniale som er laget :) Kjøpte den berømte skoesken i sommer, har jo seff sett alle episodene. Men får aldri nok av jentene jeg. Dem har liksom ett godt svar på alt. Hvis det er noe som en ikke skjønner, så får en alltid svar av dem på en eller anna måte. Rart med det.
Elsker dem bare. Dem er beste! Synes det er synd det ikke er fler sesonger med dem altså. Greit seks sesonger er mange og en film. Enda kommer det fler filmer :D
Men dem er jo beste på tv og i serien sin da, det er dere dem hører hjemme!
Jeg har faktisk lært noe av dem, og det er velig artig. Med tanke på hva som egentlig skjer i serien. Får ikke sagt det nok, dem er geniale. Jenten er alltid der, selv om en ikke får sove. Dem står trygt sammen med meg i skoesken sin :)
Så skal prøve å se litt før jeg sover, så natta :)

Må bare ta med å nevne den tragiske vinneren av melodi grand prix da... Jeg som var så sikker på at Tone Damli Aaberget skulle vinne. Men så vant en eller anna... Synes ikke han kunne synge en gang... Er det noe rart vi kommer så langt ned på resultat listen rundt om i verden da vi stemmer fram sånne som han som vant i dag! (sorry hvis jeg tråker noen på føttene her, og dem synes han er topp. Men må bare fram med min mening jeg!) Ble nesten lei meg når jeg hørte han synge etter han fikk vite at han hadde vunnet! Må nok fastslå at dette er den mest tragiske lørdagskvelden på lenge! Å enda kunne ta sååå feil da... Blir rett og slett deprimert jeg. Får da i det miste høre sangen til Tone Damli Aaberget litt til da... Haff tragisk!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅH, kan jeg få låne skoeska di en gang? :| Eller, en sesong i det minste..? :-D JEG ELSKER DEN SERIEN DER!!!

    Hahaha, jeg synes Alexander var ganske flink jeg :-) Men jaa, finnes bedre.. Men det er i hvertfall ikke Tone! (:

    SvarSlett