mandag 23. februar 2009

Koselig Søndag

Går dagen var bare så koselig :) (rakk ikke skrive i går, så skriver i dag, bedre sent enn aldri, heter det :p)
Kunne ikke bedt om en finere slutt på ferien jeg.
Var da på kino med beste <3,
Det var bare så koselig. Å i tilegg var det fastelavens søndag :D
Det var så lenge siden jeg hadde sett Jørgen. Han var blitt så stor da.
Men fikk ikke vært så lenge med han siden jeg skulle på kino. Da var jeg på Den fantastiske historien om Benjamin Button. Den var helt grei, men kan ikke si den var den beste jeg har sett. Men med godt selskap så skal jeg ikke klage :)
Den var bare litt lang. Den varte i 2.45 minutter... Det er lenge, rart en synes det blir langtekkelig? Det synes ikke jeg. Ikke da en ser det samme opp og opp igjen... En lærte liksom rytmen på filmen og hva som kom til å skje. Det var ikke så moro. Men som sagt med godt selskap kommer en langt.
Nå er ikke jeg noen filmkritikker... men jeg har lov til å si hva jeg mener jeg også :p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar