onsdag 25. februar 2009

Elg i leiret :o

Da jeg gikk til skola i dag sammen med hanne, så skriker Hanne : Se der løper det en elg :o. Da den ene elgen hadde løpt over, kom det jammen en til :o. Hallo det var liksom ikke så langt unna skola, skjønner ikke at det er mulig jeg. Det er ikke noe skog rundt i det hele tatt, så hvor kommer den fra. (for dere som er litt kjent her i elverum, så kom elgen over fotball bana, og løp over vegen til general gården). Som sagt hvor er skogen! Hadde jeg gått alene til skola i dag, hadde jeg møtt elgen alene:o Så er så glad for at Hanne kunne ta følge med meg i dag :)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Haha :D Elgene var seriøst skumle :O
    Tenk om de hadde ælja på oss a XP

    Vet jeg hvem den dumme personen er?? XD

    SvarSlett