søndag 1. mars 2009

I'M ADDICTED

Ha-ha, tenker du sikkert nå... Men jeg er det :p Jeg er avhengi av neglelakk!
Tror jeg snart har hele samlinga med depend- serien. så har en del. Jeg bare elsker,elsker alle fargene. Ting blir litt mer fresht når en har litt anna farge på neglene.
Når sommeren kommer kan en ta fram noen andre farger, litt mer knalle, det er ikke alle fargene som passer seg å bruke nå...
Jeg liker da depend det er fordi jeg synes den sitter lengst, kommer jo litt ann på hvordan en legger på også da ;)
Det er viktig at en har to tynne lag. Så kan en ha på sånn blank lakk oppå der igjen. Da skal den sitte lenge :)
Prøvde meg på chanel her, den var jeg ikke så fan av... Den gikk av for fort, men da fikk jeg høre at jeg la den på feil -.-. Skal en ha dyre merker, så en først han på sånn under lakk, for så over lakk da en har lagt på ferdig... Det er så godt at en slipper det med depend sin. Det tar jo så mye ekstra tid da -.-. Men opp til en selv hvordan en vil ha det.
Når det siste det nye der sto det om neglelakker. Jeg ble helt i hunder... For det sto i nr'et før, at det skulle være stor gudie... Men det var ikke så stor som jeg trodde, så jeg ble litt deppa :( Men det var da noe der. Så var litt fornøyd... Men det sto ikke hvor en får kjøpt alle typene.. det var litt dumt.. Men det finner en alltids ut av :)
Nå har jeg da begynt å abonnere på det nye blir jo helt avhengi da... Det står så mye bra i det da :) Så må bare lese. Nå gleder jeg meg bare til neste nr kommer 23.mars. Men jeg får det jo litt før da :) Jippi <3

Skulle dere luere på noe om neglelakk er det bare å spørre, har også noen til utlån :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar