fredag 20. mars 2009

Budor :)

I går var alle helse og sosial klassene(Vg1) på Budor. Har ikke hatt det så utrolig på sååå lenge jeg må jeg bare si ^^
Med perle vær i tilegge da. Hva mer kan en da be om? Nei si det, det kan jeg nesten ikke svare på. Jeg var med Marianne hele dagen jeg. Herregud og vi lo. Kan ikke skjønne at det går ann å få det så gøy ut av ingen ting :p Men det greide vi fint^^
Vi bestemte oss for at vi ikke skulle kjøre på ski eller brett. Vi ville rett og slett ake på matter... Vi gjorde det i kanskje en halv time, før vi ble "lei" :p. Tror det gikk litt på at vi nesten kjørte på noen stakars unger. Også fler enn bare en gang :o Til slutt skjønte vi hvordan vi kunne små styre den matta. Men da gadd vi ikke mer. Etter da og ha liggi i bakken, og ledd fra oss litt, fant vi ut av vi skulle prøve oss på kjelke i bakken. For dere som har vært på Budor veit hva det er, men for dere som ikke har vært der, så er det da at en kjører kjelker i en bakk, akkurat som en slalom bakke, med heis opp og greier^^
Veit ikke om det er det lureste vi har gjort men :o Den første turen vår, der gikk vi rett og slett på snørra, pent sagt! Først kjørte Marianne ut, så kjørte jeg ut rett etterpå. Alt gikk liksom i sakte film :s. Var sikker på at jeg skulle kjøre på Marianne, men gjorde ikke det ^^ Jeg slo hele skinka mi. Marianne slo seg ganske bra ho også for å si det sånn :p Vi titta på hverandre, lå og jamra oss, lo.. skrek.. Titta litt til på hverandre med blikk : skal vi le eller grine nå... Så brøt vi bare ut i latter begge to ^^ Vi lo så vi gren... Satt oss på kjelka og kjørte ned igjen... Vi burkte bare veldig lang tid på den turen der :p.
Når vi kom ned lo vi mer, og tok noen turer til uten at vi skada oss noe mer^^
Jeg ble litt lamma resten av dagen. (det er jeg i dag også, utrolig vondt enda for å si det sånn :s)
Så grilla vi litt og kosa oss masse, med Carina, Mona og ei til som jeg ikke husker navnet på :p
Men som vi gikk og lo etterpå da x) haff, vi må passe oss litt mer neste gang Marianne:p

Så kom det til stykke dere jeg skulle gå på ski hjem da x) Alle fikk helt sjokk da. Dem mente det var så langt. Det trodde jeg også fram til jeg fikk vite at det ikke var mer enn 1,6 mil. Det er er ikke så langt som en skal ha det til. På turen hjem i går var jeg innstillt på å ta det rolig. Jeg greide det kjempe bra for å si det sånn^^ Hadde utrolig gode ski, og det kan jeg takke pappaen min for :) (selv om dere kanskje ikke tror på meg, så pleier jeg og smøre skia mine selv. MEn hadde ikke mulighet til det i går!) Hadde så god glid så jeg valgte og gå litt for meg selv. Da kjente jeg veldig på stor formen som var på vei inn. Da gjorde jeg og pappa en avtale om at vi skal gå trippelen det året jeg blir 20 :D så vi må stå på skikkelig. Så skal jeg gå birken neste år. I år skal jeg bare sykkle^^ Tror det holde i massevis jeg xp Det var god å kjenne at formen er på vei inn, siden sykkelsesongen nærmer seg med stormskritt. Jeg så noen ute på sykkel i går. Jeg vil også sykkle, men jeg skal nok vente litt til :) Sånn er alltid moro spørr du meg. Når vi gikk hjem, så var det mest nedover. Seff skulle jeg dette enda en gang til. Og på samme side som jeg allerde hadde slått meg-.- Awa sier jeg bare! Men må le litt også^^ Utrolig fin tur, noe jeg anbefaler på det sterkeste. Som sagt ikke så langt, det er bare ca 4-6 km oppover, så går det bare nedover. Så bare ta seg en tur ^^

Hatt en utrolig fin dag ^^ Utrolig heldig med været var vi også <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar