søndag 8. mars 2009

Å da var helga snart slutt :(

Nå har det da vært mart'n :)
Egentlig en veldig koselig helg :) Å det kan jeg takk de gode vennen mine for :)
Helga starta med at Gunnar var hos meg, vi tok en tur ut i leiret for å se på livet. Det var jo mart'n da er det jo alltid like moro å se hva som skjer rundt :p Da møtte vi noen kjent folk, men ikke så mange. Det var heller ikke så mange folk som vi trodde det skulle være. Men hadde kanskje noe med at det var fredag å gjøre :p
For skal ikke klage på livet som var på lørdagen hvertfall :p Da var det helt knall ute :)
Da var jeg ut med do kjempe søte venninner, Hanne og Marthe :*
Før jeg var ute på lørdagen, altså i går. Var jeg ute på en lite shopping runde. Veldig fornøyd med det jeg fikk kjøpt meg. Så møtte jeg jobbe litt da. Men tiden gikk veldig fort.
Da jeg var ute med mine to søte, så var vi på tivoli :D Weee <3>
Haha, så moro det var... Etter vi var ferdig på tivoli, så gikk vi å kjøpte oss bakt potet(ikke like god som den jeg lager da :p). Men utrolig godt var det da :)

Noen som er litt forskremt i midten det? Hmm, hehe

Så gikk vi litt rundt:) Til Marthe skulle hjem. Da fant jeg og Hanne ut at vi skulle til Hanne og se film :) Det endte da med at vi sendte melding på Gunnar og Eirik, for å spørr om dem ville være med. Seff ville dem det, så da var vi hos Hanne å så på film :) Kjempe koselig var det. Så sov jeg til Hanne. For jeg tørr ikke gå gjennom voldtekts-stien alene om natta altså! Så var det tidlig opp i dag :( Men med tanke på Hvordan helga har vært gjør ikke det noe :) Har hatt en knall helg, kan ikke huske sist jeg hadde det sååå gøy under en mart'ns helg. Å det kan jeg takk mitt gode selskap for :) Veldig glad i dere alle sammen <3

Nå venter jeg bare på at det skal komme besøk... Min lille bror er nå blitt en skikkelig fjortiss.. Han er nå 14 år... så da må jo det feires... Heldigvis er jeg ikke alene da :) Hanne og Gunnar kommer en tur <3> Da får jeg nesten stikke å fikse meg litt ;)

Det er ikke noen opptur med tankte på at det er skole i morra -.-

3 kommentarer:

  1. JEG ER IKKE LADD FOR SKOLE :(

    SvarSlett
  2. aaaaw:D Gi meg den helga igen!!! Gidder du? :)

    Er så utrolig glad i deg Maren Marie-puz<3

    SvarSlett
  3. Men enn gjerne frøken <3

    Utrolig glad i deg også <3

    Hva skulle jeg gjort uten deg?

    SvarSlett