mandag 2. mars 2009

Endelig :D

I dag kom endelig den etterlengta boka mi :) nå har jeg vente på den i snart to uker... Så endelig kunne jeg gå å hente den i dag. Ååå hvor glad jeg ble ble. Nå kan jeg også bli best på sykkel xp (ironisk ment).
Jeg har da kjøpt meg boka som heter best på sykkel, av Dag Otto Lauritzen og Thor Husovd :) Har tro på at den er kjempe bra, der står det alt om treningstips, treningsprogrammer, konkuranse, utstyr, kosthold og motivasjon. Det er alt jeg trenger å vite. Kanskje jeg får svar på mange av mine ubesvarte spm :) Det blir nok en del lesing på meg framover. Å ikke noen lekser da, så da får jeg da tid til det :) Hvis jeg ikke får mer konkurranseinstink nå så veit ikke jeg :p Men en veit aldri.

I går satt jeg å spurte alle jeg kjente om dem hadde titanic filmen. Det var ingen som hadde det :o. Ikke en gang scan hadde den. Hva er det liksom? Dem skal liksom ha utlån, men har ikke en av tidenes største klassikkere :o da ble jeg kjempe skuffa. Men så fikk jeg snakka med Maria(dama til broren min), å dem hadde den :) ble ubeskrivelig glad da. Men fikk den ikke før i dag, siden dem bor på Hamar hadde jeg ikke mulighet til å få henta den. Men min snille mamma dro å henta den i dag :)
Nå er jeg stor fornøyd, boka er på plass, og filmen. Kan en be om noe mer da? Kan ikke si det :)

Åååå, det blir digg utover altså :) Kanskje med litt grå vær også...noe vi ikke vil ha da... Men kanskje ut å trene først hjem og kose seg etterpå :) Nice sier jeg bare :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar